My day

Mamma och Thomas plockade upp mig vid ett idag och vi åkte ut till Marieberg där vi kollade runt i affärer och sådär. Ja, det man gör på Marieberg haha! Jag hittade ett par riktigt snygga jeans på Kennedies, lite smink på Parfymeri L och ett par bikinitrosor på H&M. Byxorna ska jag behålla om jag inte får tag på ett par andra som jag varit ute efter länge! Nu håller jag tummarna som faan för dom jeansen är drömjeansen med stor J! Gled iallafall runt där några timmar, åt buffé på övervåninge och så åkte vi till Inter sport och Stadium också. På inter sport hittade jag äntligen mina vita Nike-sneakers till ett rimligt pris så dom fick jag av mamma! Tack, tack, tack så mycket för allt! Efter Marieberg släppte mamma och Thomas av mig hemma hos Carro och hennes familj! Precis när dom åkt iväg ringde pappa och sa att jag hade fått brev och jag blev helt lyrisk när jag insåg att det var från Mp så jag ringde mamma som precis kommit hem och skulle ta en fika och sen åka in till stan igen med Thomas! Så när dom kom fick jag brevet, började nästan gråta och blev obeskrivligt lycklig! Tänker på dig Mp! Mamma och Thomas fick en riktigt fin soffa att ha utomhus idag av Carros föräldrar, glad som fan blev hon! :) Nu ska jag softa en stund, skriva brev till Mp så jag kan posta det i morgon när jag drar till gymet och sen ska jag faktiskt lägga mig och läsa innan jag ska decka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0