My day

Jag cyklade till gymet där jag värme upp på rullbandet med att gå/jogga i en kvart och sen tränade jag mage och ben på gymet. Därefter stretching som vanligt! Efter gymet cyklade jag upp på stan och hämtade min mobil på The phonehouse. Har inte satt på den än men dom hade bytt ut en jävla massa saker så den här gången känns det som att den borde hålla! Får hålla tummarna! Jag gick sen runt på stan en sväng och kollade lite. Fick med mig två behåar hem, en i spetts. Riktigt fina! 2 stycken för en hundring värt! Jag gick sen förbi jobbet och pratade lite med Kajsa innan jag cyklade till Maxi, pratade med Madde en snabbis och handlade lite matvaror! Det var allt annat än roligt att cykla dit kan jag säga! Motvind hela vägen, kämpade som in åt helve men fram kom jag! Nu är jag hemma, har ätit lunch i form av rester från igår och Johan kommer nog hem om en halvtimma ungefär! Jag har ingen aning om vad som händer ikväll men ska nog träffa Jonna och Madde en sväng iallafall. Kanske spela lite basket, är sugen på det! Är helt slut kan jag säga men lite pallar man väl! Träffade förresten pappa på gymet också och han ska plocka upp mig klockan sju i morgon bitti och då ska han, jag och Linus åka ut till Tysslinge och fotografera. Ska bli skönt att komma ut lite och ska bli intressant att fotografera med batterigreppet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0