Madeleine & Ronja

Innan Madeleine M kom hit hann jag dammsuga ur min stora Adidasväska och börja packa lite. Madeleine dök upp och vi pratade en massa, kramades och umgicks! Så jävla roligt att se dig igen snuttan! :) Efter en stund hemma hos mig och Johan åkte vi upp på stan och kollade lite i affärer och sen mötte vi upp Ronja! Det var galet kul att se dig igen sötnos! Var för längesen nu! Du måste komma hem oftare! :) Vi pratade om allt möjligt som hänt den senaste tiden och så stötte vi på Nille och Matte som gick i våran RMS-klass! Roligt som fan att se dom också! Vi försöker ju styra upp så vi kan ha en klassfest i sommar! Vore ju livet! Vi kollade iallafall runt i affärer och jag köpte mig ett par mysbyxor på H&M för en hundring! Hur sköna som helst och det bästa av allt är ju att Johan får ha sina mjukisbyxor för sig själv nu, haha! Vi stötte på Madelen K på H&M också. Hann inte prata mycket men var kul att se henne iallfall och vi kanske ska ses en sväng senare i kväll. Hoppas, hoppas för jag missar ju tjejkvällen i morgon när jag är i Gbg! :) Ronja var tvungen att kila vid fyra så vi kramade om varandra och hon cyklade iväg :/ Fan, att man har så kort tid jämt! Jag och Madde gick till bilen, åkte till Mc donalds så hon fick käka. Jag tog mig en hamburgare och sen åkte vi vidare till Ica Maxi och handlade lite :) Madeleine släppte av mig på Ica stjärnan, vi kramades och ses förhoppningsvis på Söndag en sväng! Johan plockade upp mig vid Ica och släppte av mig hemma! Nu är jag hemma, ska bara softa, packa lite smått och kolla på en bra film som går på fyran just nu! Om en timma eller två ska vi plocka upp kinamat och kollade på film! Ska bli mysigt som fan :) Jävligt fint väder idag också förresten! Solen skiner, fåglarna kvittrar och vårlökarna är fan på väg upp nu. Det är fan vår! Glider ju runt i skinnjacka och grejer, för soft! Pratade nyss med Carro också och hon har det bra! Hon och Manuu har ca en timma eller två kvar tills dom är framme i Hbg! Tänker på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0