Jag är så slut!

Vaknade tidigt imorse, satte på två maskiner tvätt, åt frukost, hängde upp tvätten i lägenheten, tog en dusch, sminkade mig lite, slängde på mig kläder och sen cyklade jag hem till Madde och softade med henne och Issa. Ellenn  kom sen och jag var tvungen att dra rätt snart för mamma och Thomas kom för att plocka upp mig. Vi åkte mot Karlstad där vi gick runt på stan i några timmar och jag köpte en mössa och så fick jag en bikini av mamma som jag såg tidigare idag på internet! Hur fin som helst! :) Efter Karlstad åkte vi mot Örebro och innan vi åkte in till stan svände vi förbi Marieberg för jag fick sms av Kricken idag om att jeansen kommit in så dom köpte vi! Jag älskar dom så det kändes guld! :) Vi handlade sen lite snabbt på Coop och åkte in till stan. Väl inne i stan gick vi till China där vi åt och jag blev galet mätt! Helt slut är jag efter den här dagen! Orkar inte skriva mer, ska hämta min cykel hos Madde och sen ska jag ta det så lugnt som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0