Härlig dag!

När jag duschat, klätt på mig och var klar gick jag ner på baksidan och chillade tills Madde plockade upp mig. Med sig i bilen hade hon 4, 5 veckor gamla Olivia. Sjukt söt liten unge! Vi åkte och hämtade Ellen och sen åkte vi förbi Stadium Outlet innan vi åkte hem till Maddes syster Malin där vi chillade, åt lunch, myste och lekte med ungarna och så vidare. Tiden går fort när man har roligt kan jag säga. Fem timmar kändes som en, två timmar! Galet! Johan och Tobbe hämtade oss och jag gick upp, åt en macka och sen cyklade jag upp på stan och köpte en basketbollStadium. La undan en tung t-shirt på Stadium också, måste bestämma mig tills i morgon om jag vill ha den eller inte. Gick iallafall vidare för att dra ut på tiden och hittade en annan snygg t-shirt på Monki som följde med hem! Soft och snygg som fan med knappar längs hela ryggen! När jag var klar på stan stack jag till väster och mötte Carro vid Tegnér! Vi spelade lite basket och sen kom Johan och spelade med oss! Vi vann över honom tre gånger, haha! Så det ska vara! Nu har vi varit hemma en stund, jag har ätit en pizza för Johan, Tobbe, Madde och Ellen var iväg och grillade förut och jag hann aldrig hänga på! :) Ska plocka undan lite hemma nu och sen decka för jag ska upp tidigt i morgon och gå promenad med Madde och kanske Carro om hennes fot är bättre! I morgon tänkte vi ta bilen till Karlslund och gå där för att se någonting annat för en gång skull! :) Ska försöka orka lägga upp någon bild från idag annars blir det en annan dag för jag vill skicka mitt brev till Mp senast i morgon och sen måste jag som sagt plocka rätt här! Äsch, vad faan bilder kan ni få se i morgon! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0