Gymmet

Jag var uttråkad och rastlös så jag tog cykeln och drog till gymet! Det blev rullbandet idag. Gick tjugo minuter i 5% lutning, 2,5 km och 140 kalorier! Skönt som fan! Efter det stretchade jag riktigt ordentligt i tio minuter, en kvart! Cyklade sen hem och Sabina stod på sin balkong så vi snackade lite skit. Hon hade gått ända härifrån till IKEA idag! Jävligt bra gjort måste jag säga! :) Nu kollar jag på Desperate housewives och ska äta lite youghurt!

Förresten så kan jag säga att badvaktsjobb nu är nära! En intervju bort! Jag är nervös! :D


Kommentarer
Postat av: Madde

FAN vad DUKTIG du är gumman som tränar varje dag (!!) Du är kung! Och det där med badvaktsjobbet är ju helt jäkla underbart, hoppas du får det! Det är du värd! 1½ vecka kvar tills vi ses typ! Pusss <3

2010-04-20 @ 22:42:40
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0