Göteborg


På bilderna: Carro, Manuu (DJ Illeagal of the Snowgoons), Sharif (Reef the lost cauze), Ismael (Block Mccloud) Brandon (Lord Lhus) och jag. Foto: Jag och Carro.

Jag vet att ni sett dom här bilderna förut men fuck it, har inget annat att bjuda på just nu eftersom jag inte lagt in gårdagens bilder på datorn. Jag pallar inte det nu heller utan det får bli senare i kväll. Anyways så är det Carro, Manuu, Reef the lost cauze, Lord Lhus, Block Mccloud och jag på bilderna! Dom senaste två månaderna har det hänt så mycekt bra grejer som jag kommer minnas för alltid! Stockholm, Göteborg, konserterna med R.A the rugged man, Jedi mind tricks, Method man och dom jag nämnde i detta inlägg längre upp. Livets liv har det varit och jag ser fram emot sommaren kan jag säga! Är så glad att jag fick tillbaka en del pengar från skatten! Praise the lord för det säger jag bara! Iallafall, nu ska jag ta en dusch, klä på mig och dra iväg och softa med Carro. Får se om någon mer dyker upp! Talk to you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0