Fredag

Idag är det Fredag, alltså en dag kvar! I morgon klockan elva ska jag åka buss från Örebro till Hallsberg eftersom att dom bygger om spåren i Örebro och sen ska jag åka tåg från Hallsberg till Göteborg! Jag är framme runt två och då ska Carro möta upp mig! Meningen var att vi skulle åka tillsammans men Manuu är på väg till Örebro! Helt sjukt, ni förstår inte hur sinnessjukt det är! Men på ett jävligt bra sätt! Carro är här nu och fixar sig och när hon är klar ska vi hem till hennes familj, jag ska träffa dom och Manuu och sen ska jag hem, träffa Ronja, Madde M och senare blir det bio. För mycket stress!

Det blev ingen bio ikväll, gick bara skit så jag och Johan ska ta hem kinamat och hyra film :) Blir mysigast så plus att jag har mer tid till tjejerna under dagen då också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0