Fredag

God morgon! Imorse vaknade jag vid halv nio, mötte Madde utanför henne och Tobbe klockan nio och så tog vi en riktigt lång promenad! Gick till Rynningeviken där vi gick runt lite här och där, fick sen upp mot Alnängsbadet, förbi WUC igenom stadsparken och kom ut vid Harrys! Vi gick sen till Friskis & Svettis och mötte pappa för han hade med lite grejer till mig som jag behövde! Thanks daddy! :) Vi gick sen mot norr, Madde gick till sig och jag till mig och när jag varit hemma i ca fem minuter kom den där snubben från låstjänst igen och grejade med balkongdörren. Det är inte klart än men får hoppas att det blir snart! Hur som helst så är jag relativt trött idag men det var skönt som faan att få sig en promenad. Nu ska jag bara softa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0