Film

Min kusin Danne från Gävle kom förbi en sväng innan han skulle åka hem och han satt här och chillade lite med mig och Johan. Blev en kort stund men bättre en liten stund än inte alls. Johan och jag har ätit Cevapcici och pasta idag, jag har diskat och nu kollar vi på film. American pie, the naked mile. Försöker ha något att göra hela tiden för jag är nervös inför i morgon och vill inte tänka för mycket. Har iallafall tagit fram min badvaktspärm så jag är lite påläst inför i morgon ifall att några speciella frågor skulle dyka upp. Jag har ju aldrig varit på en arbetsintervju innan men det ska bli spännande med något nytt! :) Nej, film nu sen är det dags att decka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0