Dagens

Dagens telefonsamtal: Med Jonna! Vi måste ses gumman!
Dagens saknar: Mp, såklart!
Dagens tack: Mamma & Thomas!
Dagens personer: Carro & hennes familj, mamma, Thomas, Johan m.fl.
Dagens roligt att se: Fedha och Emina (Shorty) Kul som fan att se er, var inte igår!
Dagens köp: Jeans, skor, smink, bikiniunderdel.
Dagens duktiga: Tränade imorse och så städade jag när jag kom hem.
Dagens frukost: Honunghsyoughurt, världens goaste mackor (frökusar) och multivitamin (flytande, god som fan!)
Dagens mat: Tacobuffé!
Dagens skulle vilja ha: Carolina Gynnings parfym, Go girl. Den luktar riktigt gott faktiskt!
Dagenh håller tummarna för: Att jeansen jag varit ute efter i ca tre år blir mina!
Dagens onyttiga: Lite glass och en powerking!
Dagens kvällsmat: Pannkakor hos Carros föräldrar! Tack Netta och Magnus för det! Jättegott! :)
Dagens låt: Snowgoons - Who are you! Jag är hypad som fan på den låten alltså!
Dagens ser fram emot: Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0