Dagens

Dagens hälsa: Jag var äckligt trött i början på dagen men mot kvällen blev det bättre! 

Dagens träning: Promenad till Carro och tillbaka och nu i kväll promenad runt Rynningeviken!

Dagens outfit: Mys rakt av!

Dagens personer: Carro, Jessica, Johan, Madde, Carros familj och deras vänner.

Dagens köp: Varsin pizza till mig och Johan samt varsin dricka.

Dagens planer: Ska se Cougar town nu och sen decka för jag ska upp i tid i morgon tänkte jag.

Dagens saknar: Mp, tänker på dig varje dag!

Dagens bok: Carolina Gynning - Ego woman! Galet bra faktiskt!

Dagens städning: Nada, får ta tag i det i morgon i stället!

Dagens frukost: Honungshoyghurt med flingor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0