Bästa dagen!

Fy fan vilken dag! Vaknade på morgonen av att solen brännde på mitt arsle! Vi har sol i våran lägenhet tjugåfyra sju, när det är fint väder alltså och imorse vaknade jag utan täcke och kokhet rumpa haha men det var bra för då klev man upp sängen, åt sig en god frukost, tog sig en dusch och styrde upp både ansiktet och sitt liv! När jag var klar gled jag ner på mammas gamla Bettan till Carros familj och softade några timmar innan vi drog iväg till Tegnérparken och chillade där i flera timmar! Tog en jävla massa bilder, njöt av solen, träffade folk, lekte och hade en guld jävla dag! Jonna var med oss en sväng innan vi drog till parken och sen drog hon iväg men hon kom tillbaka på kvällen och då gick vi alla tre till Lövstahallen och handlade mat och cyklade hem till Carro igen där vi grillade med hennes mamma, pappa och lillebror! Hade en riktigt jävla trevlig kväll! Älskar er! (Här får ni två av alla hundratals bilder vi tog idag! Kommer fler i morn! Nu ska jag decka så jag orkar upp tidigt i morn!)


Kommentarer
Postat av: B.

Är kär i dina jeans, where did U get em?

2010-04-12 @ 18:47:29
URL: http://walkitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0