Är man slut?

Fy fan, vilken jävla dag! Vaknade tidigt imorse, tog en promenad med Madde i Venaspåret. Ca fyra km gick jag sammanlagt och sen vid halv ett plockade mamma och Vigdis upp mig och släppte av mig i Brickebacken där jag simmade en timma och det blev 120 längder vilket är 2 km, kändes guld! Jag tog sen bussen till resecentrum och gick till Lucullus och hämtade ut mitt paket från H&M. Några av grejerna var paket till Vigdis syster som Vigdis ska skicka till henne på Island! (Bra grammatik där) Mina grejer var iallafall ett par solglasögon, ett paket servetter, en bikiniöverdel och två par skor! Dom satt hur bra som helst så jag är helnöjd! Johan och jag skulle egentligen tagit bilen ut till Rynnigeviken för att ta en promenad men han pallade inte så jag tog cykeln dit, parkerade den och tog en promenad runt Rynningeviken. När jag var klar cyklade jag hem och nu är jag helt slut! Vi ska fixa mat och resten av kvällen blir lugn som fan! Ska sova tidigt också för jag ska upp rätt tidigt i morgon, träna med Madde och sen träffa Zana en stund! Nej, nu måste jag styra mat! Är så jävla hungrig! Inte så konstigt!


Förresten! Jag såg en tussilago i Rynningeviken! Hur sjukt är inte det? Det är för fan vår nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0