2010-04-03 Göteborg

Mamma och Thomas plockade upp mig igår, minns inte vilken tid men jag var fixad och klar förutom mascaran haha! Iallafall så plockade dom upp mig och vi åkte till Hallsberg och satt på centralen där en stund innan vi gick till tåget som jag skulle med. Mamma och Thomas vinkade hej då, gick iväg och tåget gick mot Göteborg. Jag lyssnade på tung musik hela vägen, läste lite och bara ha det bra! Väl framme i Göteborg hade inte Carro, Manuu, Reef, Lhus och Block åkt än så jag och David möttes när jag gick av tåget, gick och käkade lite, kollade lite i några affärer och sen satt vi i Brunnsparken några timmar och bara chillade i det fina vädret! Livets väder, några plusgrader till hade jag inte blivit ledsen för men jag klagar inte! Iallafall så ringde Carro och sa till oss att åka till Vasa Viktoriagatan så vi hoppade på en spårvagn och åkte dit. Vi gick ner till Vasahotellet där vi träffade Carro och alla jag nämnde lite längre upp! Det var jävligt roligt att träffa Manuu igen och alla andra! Riktigt trevliga jävlar hela högen! :) Vi gick iallafall upp på hotelrumet med all packning, lyssnade på musik, fixade oss, böt om och umgicks! Sicknature kom också till hotelet efter ett tag, roligt att träffa honom! Vi var där en eller ett par timmar innan David drog iväg och vi åkte till centralen och plockade upp Julienne! Vi åkte sen mot Pustervik där vi gick in back stage i ett rum med soffor och stolar, softade där, tog en massa kort och bara pratade. Carro och Manuu åt på Pustervik men jag och Lhus är så jävla kräsna så vi tog med oss Sicknature och Julienne till Burger king och käkade lite! Efter maten gick vi tillbaka till Pustervik softade backstage med red bulls och med varandra, haha! Vid klockan ett var det dags för konserten och Lord Lhus var först ut, jag blev så lycklig när jag hörde första låten! Who are you! För tung låt! Efter Lhus kom Sicknature upp på scen, sen Block Mccloud och sen Reef the lost cauze! Riktigt bra spelning! Mycket energi, bra ljus i lokalen och alla var riktigt trevliga så stämningen var på topp! Efter konserten softade vi en stund backstage innan vi åkte tillbaka till hotellet och chillade där innan vi deckade halv fem på morgonen! Galen kväll. Nu har jag bara berättat i det stora hela, finns hur många detaljer som helst men antar att det inte intresserar er, haha! Anyways så gick vi upp klockan åtta imorse. Vi fick sova ca tre timmar alltså! Jag, Carro, Manuu och Julienne gick ner till lobbyn, åt lite frukost och sen skjutsade Manuu oss tjejer till centralen. Jag och Carro tog tåget och Julienne bussen. Fan, det var inte roligt att se Carro och Manuu säga hej då till varandra! Kärlek, kärlek kan jag säga! Ni är så jävla fina tillsammans! Jag blir så lycklig när jag ser er tillsammans ska ni veta! :) V låg deckade i tåget hela vägen hem och väl framme i Örebro plockade Nettan upp Carro och Johan mig. Johan och jag åkte ut till Rynningeviken, tog en promenad och softade på en bänk en stund innan vi åkte iväg så han fick byta en lampa till bilen! Därefter åkte vi hem, åt lite mat, Tobbe kom hit och jag har lagt in alla bilder på datorn! Jag har lite att göra nu så hinner inte lägga upp dom nu men jag tänkte slänga upp en iallafall. Jag bloggar mer senare, har massor av fina bilder som ni ska få se! :) Jag mår så jävla bra, galet bra Lördag! Carro, jag älskar dig och tack för igår! Livets kväll! Det var jävligt kul att se er: Manuu, Julienne, David, Reef, Lhus, Sick, Block och alla ni andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0