07.26

God morgon! Fan, det ser förjävligt ut här hemma och jag är rätt trött men hoppas fan jag piggnar till snart för så sent la jag mig inte igår! Hur som helst så funderade jag igår kväll på om jag skulle träna på gymet, ta en promenad eller städa som fan i lägenheten och jag och Madde kom fram till att vi ska ta en promenad vad fan det är ju fint väder! Måste ta vara på det så gymet får bli en annan dag! Vigdis ska komma hem till mig idag, äta lite lunch och umgås och efter det ska jag träffa Carro och vi ska fixa nyss pass till mig för utan det kommer man inte så långt! Vi försöker fixa en liten tripp men som sagt passet först! NU måste jag klä på mig och sen hämta upp cykeln från källaren och dra till Madde men vi hörs säkert senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0