Today

Nu har jag spenderat en timma med att lägga in massa bilder här på bloggen och dom kommer alldeles strax publicerat i ett inlägg!

Tidigare idag städade jag sinnessjukt noga! Uppifrån och ner som sagt och jag kämpade verkligen och fy fan vad värt det var för nu är det så jävla fint och i morgon får jag ju besök av bruden som ska gifta sig på Lördag och då vill jag att hon får ett första fint intryck eftersom att hon aldrig varit här tidigare.

Mitt i städandet tog jag en paus och åkte till sjukhuset och min släkting blev idag förflyttad, tänker inte säga vartifrån och vart hon ligger nu men läkaren vi pratade med idag sa att hon snart borde vara på rättningsvägen och jag håller tummarna! Jag spenderade ca två timmar där, vi pratade, åt kinamat och umgicks. På vägen därifrån såg jag i ett annat rum en annan anhörig till mig och min familj så jag kramade om henne, pratade lite snabbt och sa till henne att krya på sig. Jag tror faktiskt att jag träffar henne på Lördag på bröllopet om hon hunnit bli bättre!

Efter sjukhuset cyklade jag hem, städade vidare och sen kom Vigdis och hämtade sängkläder som hon skulle tvätta åt mig. Tusen tack för det! Jag hann en hel del även när jag kom hem faktiskt. Diskning, dammsugning, bytning av sängkläder och så skrubbade jag av i badrummet också innan jag torkade av golven i alla rummen. Johan kom hem mitt i allting också efter att ha varit i Fellingsbro från igår till idag. Jag sov alltså själv i natt! Värdelöst, är så van vid att alltid ha mitt hjärta brevid mig.


Jag drog hem till Madelen en sväng nu i kväll också och umgicks och kollade på ett Sex and the city avsnitt. Har inte träffat henne på några dagar så jag kände verkligen att jag ville se henne trots att det bara blev en kort sväng. Det var riktigt skönt att komma ut i friska luften också nu när det börjar bli lite kyligare ute!

Jaha, ni nu blev det ett långt inlägg men men så är det ibland! Nu ska jag styra upp inlägget som jag pratade om och vi får se hur snabb jag är. Det dyker upp snart iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0