Onsdag

Jag har spenderat hela denna dagen med att städa. Jag är svettig som in åt helvete och jag har dammat uppifrån och ner i hela vardagsrummet och dammat bakom alla möbler. Skitit som fan och jag känner mig förbannat äcklig men det var lätt värt besväret för annars hade jag ändå bara suttit här och gjort nada.

Jag hade tänkt skriva en massa men orden rycktes ur min mun och jag insåg att allt jag ville säga redan var sagt av någon annan. Det som är litet för er läsare kanske är en bomb för mig om ni förstår? Det jag menar är att det som kanske är jobbigt för mig kanske är en liten skitsak för er men nu spelar det ingen roll för jag orkar inte skriva. Jag ska till personen som ligger på sjukhuset så fort jag är klar här hemma. Jag hatar sjukhus.

(När du mår dåligt mår jag dåligt!)
(När jag mår dåligt mår du bra!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0