Madelen

Kanske är dags för lite text, eller vad säger ni? Gick upp imorse och Madelen väckte mig som vanligt men jag skainteklaga för utan henne skulle jag väl sovabort hela dagarna I guess. Iallafall så är jag hos Madelen nu och vi har pratat om, jobb, resor, framtiden, lägenheter och en massa andra saker som vi tänker på! Vi ska snart äta köttfärssås och tagliatelle och sen blir det Sex and the city, några avsnitt innan Madelen ska till jobbet och jag ska till min släkting på sjukhuset. Var aldrig där igår så idag måste jag verkligen dit för hon mår inge vidare och jag vill vara hos henne. För övrigt så funderar jag starkt på att gå till Frukt och grönt här på väster och köpa en annanas. Smaken är grymt god,konsistensen äcklig men men det är bara att tvinga i sig det. Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0