Inga vettiga bilder idag inte

Hej igen! Vilken dag! Hängde med Tommie, Jonna och Caroline idag som sagt innan det blev Arboga och Fellingsbro. Jag, Johan och hans föräldrar åkte sen till Kungsör där vi firade Paulines födelsedag! Det var riktigt trevligt med Pauline, hennes barn, hennes föräldrar, mat, fika och en massa prat. Spenderade några timmar där innan vi åkte tillbaka till Fellingsbro igen. Vi kollade självklart på Ensam mamma söker och efter det åkte vi tillbaka mot Fellingsbro! Vi åkte hem till Madelen en sväng. Johan gick in och snackade skit med Tobias medans jag och Madelen satt ute och pratade. Nu är vi tillbaka hemma och fy fan vad kallt det börjar bli.

För övrigt är dagarna inte så jävla roliga nu för tiden eftersom att varken jag eller Johan inte jobbar och drar in några pengar. Livet blir så jävla mycket skönare med rutiner, jobb och så vidare. Man uppskattar saker på ett annat sätt men men jag ska söka lite mer jobb så får vi se vad som händer.

I morgon ska jag iväg och fotografera med pappa. Mamma ska så klart med hon också men hon ska plocka svamp och det är inte riktigt min grej. Var längesen vi tre gjorde någonting nu, kan inte ens minnas när det var sist men men bättre sent än aldrig. Det där med Kolmården vet ej fan hur det blir eftersom att det bara är öppet Lördag och Söndag nu September till Oktober men jag är ju ledig på Söndag så det kanske går att styra då. Det hoppas jag iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0