Fellingsbro

Hey på er! Det blev riktigt sent för mig igår, halv fyra gick jag och la mig och blev väckt vid tio imorse. Tack för det! (Ironisk)! Iallafall så bestämde jag mig för att gå upp ändå i stället för att sitta hemma och glo. Jag duschade, fixa mig (för en gångs skull) och så drog jag och träffade Jonna och Tommie. Det blev lite Guitarr hero och skön musik! Efter en timma eller nåt drog jag hem till Caroline och chillade innan jag tog tåget till Arboga där Johan hämtade mig. Sitter nu i Fellingsbro hos Johans föräldrar och vi ska åka till Kungsör om tio minuter för att fira Johans morbrors frus födelsedag. Efter Kungsör kanske vi hamnar i Arboga. Man vet ju aldrig men ska träffa Caroline i kväll iallafall och det blir bara lugnt och skönt idag!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är bara sanning, jag vet att du alltid har varit duktig på att fota, men det känns som om att du alltid kommer med nya bilder som "chockar" mig för de är så bra. Satt & kollade på barn-bilder på din blogg med Fredrik och han verkligen ÄLSKADE bilderna på lilla tjejen Ida tror jag hon heter, hon som är GRYM på att posa och älskar att vara på kort. :D Ja, 8e månaden får det nog bli för i 9onde så orkar jag fan inte ens stå säkert ;) haha. Det kommer bli grymt kul! Så ska jag printa ut dom som riktiga kort och sätta upp, kommer bli sjukt kul att ha som minne och speciellt när det är en bästa tjejkompis som tagit dom! :) Saknar & älskar dig!

2009-09-13 @ 16:56:41
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0