Blogg

Har spenderat de senaste dagarna på arbetsfömedlingen med att skriva in mig där, gått på möte, säkt jobb, ringt företag o.s.v. Har inte fått något än så länge men så har jag precis börjat också och det är bara att vara positiv  och köra helt enkelt! Har också varit på stan och Marieberg med Mamma och Madelen och handlat lite kläder och sånt. I morgon ska jag och Johans vänner fira hans födelsedag med att åka gocart i Täby! På kvällen jobbar jag men det är på Söndagen han fyller så vi får fira ordentligt då. Det blir lite firande här hemma hos oss med smörgåstårta och våra familjer, presenter och så. Kommer vara segt på bloggfronten för nu satsar jag verkligen på att hitta ett jobb! Nej, nu kommer Johan när som helst hem och då ska vi lägga oss och sova så vi är pigga i morn. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0