Behöver skriva lite

Jag skulle inte skriva men som vanligt höll det inte. Iallafall så kom pappa hit i morse och vi åkte till A-foto och jag fick som sagt två minneskort på 2 gb vardera. A-foto har gått i konkurs så dom ska snart stänga igen, vilket är sämst :( Tack iallafall mamma och pappa för det! Måste förresten på tal om mamma och pappa ut till Gällersta snart för nu var det månader sen!

Efter stan med pappa cyklade jag direkt hem och jag och Johan åkte iväg till Arboga. Medans Johan målade sin systers hus (som han gjort dom senaste dagarna) så läste jag lite i min bok (Mia Törnblom - Så dumt!) Grymt bra bok för övrigt! Och på eftermiddagen åkte vi till Johans föräldrar, lånade deras bil och åkte till Anders i Frövi där Tobbe och Olle höll på och meka med sina bilar. Efter en, en och en halv timma skjutsade Johan hem mig, vi käkade lite snabbt och sen åkte han iväg till Fellingsbro igen. Själv gick jag över till Jessica för att träffa Caroline. Kritan, Jessica, Brånn och Johan var där och sen kom Elin också. Efter ett tag gick jag, Caroline och Kritan till mig en sväng, snackade lite och Caroline lånade lite kläder.

Fram tills nu har jag grejat med bilder, musik och bara tagit det lugnt. Madelen kommer hit efter att hon slutat jobbet vid tio och då ska vi umgås lite! Blir en rätt tidig kväll idag, MÅSTE bli eftersom att jag ska på bröllop i morgon och så ska jag jobba på kvällen också. Äntligen ska jag få jobba! Har längtat! Hoppas förkylning är borta helt tills dess bara! Nej, nu ska jag sätta mig och käka lite äpplen, glo på Pirates of the caribbean och bara ta det lugnt. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0