A lot

Det är mycket just nu.
Min släkting ligger fortfarande på sjukhuset efter två veckor.
En nära vän och jag skulle träffas men så blev det inte, jag blev sviken.
Igen.
Vissa personer ljuger så bra att dom faktiskt tror på det dom säger.
Jag gråter varje dag.
Jag är utmattad.
I cant live if living is without you.
Jag jobbar endast en dag i veckan och jag vill jobba mer!
Jag saknar några vänner, tiden räcker inte till.
Ingenting varar förevigt.
Jag är förkyld.
En av mina bästa vänner kommer vara borta i över sexton månader.

Men vissa saker är så klart också positiva.
Jag har fått macroobjektivet och ett uv-filter till.
Jag köpte ett motljusskydd till.
Jag fick två stycken minneskort med 2 gb på vardera.
Jag och pappa ska troligtvis äntligen till Kolmården, bara han och jag.
Äntligen!
Om ett par veckor kommer jag jobba Måndag-Lördag 08.30-1600.
Guld!
Lisa och Toni gifter sig i morgon.
Kee har blivit pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0