Söndag

Fy fan alltså! Vilken morgon!

Igår jobbade jag mellan 19 och 23.00. Allt gick guld och när jag slutade träffade jag Jonna och Emma en snabbis och sen gick jag hemåt. På vägen mötte jag Zana en sväng och sen gick jag hem, kollade på Fast and the furious och sen la jag mig och deckade. Imorse kom jag på att jag skulle rensa här hemma, alltså göra mig av med skit jag aldrig använder så jag letade fram två väskor och packade den ena fullproppad med kläder och den andra med skor och annat skit. Nu är det tomt i de små garderoberna som är ovanför de stora. Skitdumt förklarat jag vet men jag kom inte på något bättre. Det blev en jävla massa skräp att slänga också så nu ska jag gå ner med sopor, packa ihop lite mer skit och sen duscha, fixa mig och åka ut till mamma och pappa runt fyra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0