Skit upp på vinden

Hej på er! Dagen har inte varit speciellt rolig med tanke på brevet från sjukhuset om operation och att jag inte gjort så mycket. Johan tog tag i dagen lite iallafall och bjöd på mig på glass och så satt vi på baksidan och bara hade det mysigt ett tag.

Resten av dagen har vi mest burit upp en massa skit på vinden och jag har plockat rätt som fan i mina garderober. Ska ta några stora sopsäckar, fylla dom med kläder och ta här i från. Så jäkla mycket man aldrig använder som bara tar en massa plats! I kväll blir det lugnt, kanske ska till Frövi en sväng och i morgon vid tio ska jag följa med Madelen och Emilia till stadsparken :) Det ser jag verkligen fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0