Music

Var med Madelen, Ellen och Stina ett tag hos Ellen. Drack två cider, snackade skit och umgicks innan jag träffade Jonna och Emma en sväng. Väl hemma glodde jag så klart på Greys Anatomy och nu har jag fört över alla bilder från denna veckan till den externa hårddisken (vilket får mig att komma på att jag måste köpa en till eftersom min nuvarande väldigt snart är full) Senare ska ni få se lite bilder från idag (som jag tagit här hemma) bland annat på mitt och Johans nya bort :)

Här har ni två låtar jag tycker är riktigt bra. Dom gjorde mig riktigt sugen på att festa men det ska jag hålla upp med ett tag till, haha:

Ptbull - Hotel room service
David Guetta Ft Akon - Sexy bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0