Måndag

Det blev lite tryck i den här dagen ändå! Trodde jag skulle bli liggande hemma hela dagen med inte det. Dammsög i morse och strax efter det kom Madelen hit! Vi var bara här en stund innan vi åkte iväg och fixade lite. Först åkte vi upp på stan, träffade Jonna och tog hand om en sak och sen åkte vi ut till Aspholmen, käkade på Rosalis Deli och sen åkte vi runt och kollade tapter på några olika affärer. Lånade med fyra taperböcker eller vad man ska kalla dom också! Vi grejade en del och sen åkte vi hem till mig och Johan. Satt bara hemma en stund och sen kom Jessica och Fanny över. När dom drog iväg gick vi till Ica, handlade lite tills i kväll och sen gick vi till Jessica och chillade lite med henne och Carro. Det har varit ett jävla springande fram och tillbaka idag, haha. Jessica och Caroline kom över hit när vi bara hade varit hemma en stund och dom kommer hit sen igen förmodligen.

I morgon har jag ingen aning om vad som händer eftersom att dom flesta jobbar och går i skolan men jag ska försöka ta en promenad och fota lite och sen på kvällen blir det lugnt eftersom att jag fortfarande försöker spara pengar tills vi ska till Ullared i slutet av November! Har lyckats spara en tusenlapp hittills och det är på ca en, två veckor så jag ska nog lyckas få ihop de tre tusen som jag vill ha med mig! Hoppas, hoppas (det är alltså upp till mig att hålla mig borta från stan, enkelt right!?)

Nej, nu ska jag och Madelen glo på Tv, Svenska hollywood-fruar om en timma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0