Kallt

Det börjar bli riktigt jävla kallt ute nu! Iallafall så har jag hängt med Jessica och Caroline hela dagen. Jonna kom också förbi en sväng och brände lite musik! Nu i kväll har jag träffat David en sväng, en kompis från Gbg som skulle till Västerås. Det blev bara en snabbis och sen gick jag hem till Fanny och träffade Jessica och några. Det har varit en riktigt lugn kväll och Johan kom äntligen hem idag! Vi skulle kollat på film men jag tror att han är för trött så det blir nog till att sova.

I morgon ska jag äntligen träffa Madelen igen och resten av dagen vet ej fan men men det visar sig väl. Go natt.

(Fick förresten svar från ett av ställena där jag sökte jobb och dom skrev och tackade för min ansökan men att dom just nu inte behövde personal och så skrev dom lycka till med jobbsökandet. Det kändes skitbra att få svar och så var dom så trevliga också. Nu är det bara att hålla tummarna för att någon annan hör av sig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0