Lördag

Jag är hemma från sjukhuset och allt gick bra, stygnen på höften känns såklart och handleden gör rätt ont men nu är jag gipsad igensydd och har värktabletter så det känns okey. Kommer ha gips i tre månader så jag uppskattar all hjälp jag får av vännerna. Skulle aldrig klara av detta utan er!

Igår kom jag hem från sjukhuset vid nio på morgonen, var skönt att komma därifrån. Spenderade dagen här hemma med Tobbe, Johan och på kvällen hämtade vi Madelen från jobbet. Väl hemma grejade Johan och Tobbe med datorerna så jag och Madde kollade återigen på Sex and the city the movie. Det var en skön dag igår med tre olika filmer, en av dom var den sämsta jag någonsin sett, Paris Hilton i huvudrollen så man kan ju inte förvänta sig så mycket annat.

Iallafall så ska jag duscha nu, även det får jag hjälp med. Så jävla jobbigt men men jag och Jonna ska till Karlskoga ikväll och fira Tommie. Blir lugnt för mig och ingen alkohol eftersom att jag måste käka ca tio piller varje dag men men livet är långt. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0