Guld dag!

Mamma och Vigdis plockade upp mig vid ett idag och så åkte vi upp på stan och in på Stadium för jag ville visa två Adidaströjor som jag önskat mig i julklapp och jag fick bpda och en sportbehå! så jävla glad är jag och vill ta på mig dom nu men jag kan ändå inte använda dom förens om tre månader när gipset är borta! Den som väntar på något gott, right? ;)

Efter stan åkte vi förbi parkhallen och hämtade min nya mobil, äntligen. Hoppas verkligen att denna håller länge fan! Nu måste den bara laddas fullt ut och sen ska jag föra in massa musik, bilder, filmer o.s.v.

När vi hämtat mobilen åkte vi till Ekeby och hämtade Joh och sen drog vi till Marieberg och fizade mattor, lampor, kläder och så åt John. Jag kollade lite i affärer också och på Bik bok var det 30 procent rea på allt hela helgen så jag köpte med mig två baslinnen, ett lila och ett svart och så blev det en långärmaad vit tröja och två skitfina läppglans. Är så jävla glad att mamma för en gångs skull köpte något också. Hon fick med sig ett par skitsnygga jeansleggins och en svart tröja.

Efter Marieberg drog vi hem till mamma och pappa, Jonna kom ut och så drog vi till pizzerian och åt. Blev någon cider också. Var en jävla massa folk där: John, John, mamma, pappa, Vigdis, Jonna, Micke, Pierre, Stefan, Matts m.fl. Jag och Jonna åkte ner till Gården i Almbro för att kolla hur det såg ut och vilka flashbacks man fick från sina år i grundskolan på Almbro. Värt att åka dit kan jag säga! Senare tog vi även en tripp till Kumla för att handla lute och fy faan, Johns bil var inte rolig att åka i. Den lät som fan! Iallafall så åkte alla vi som jag nämnde där uppe hem till mamma och pappa och spelade "Vem vill bli miljonär" haha, nördigt och roligt faktiskt. Affe och hans fru kom också förbi en sväng och efter ett tag fick jag och Jonna skjuts av Affe till Tommie där han, Beston, Fredrik och några andra var, Det blev lite Guitarr hero och jag kom faktiskt på ett sätt att spela trots gipset. Allt går om man bara vill. Guld, händelserik dag!

Detta inlägg tog galet lång tid att skriva, bara så ni vet, haha! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0