Yesterday

Vilken dag igår alltså! Jag, Johan, Jonna och Jimmy åkte mot Skara Sommarland tidigt på morgonen och väl framme bytte vi om och började åka alla vattengrejer! Efter några timmar duschade vi, bytte om och så gick vi och åt. Mitt i maten såg jag ett sött litet ansikte som jag kände igen och det var ingen mindre än Adam min brors barn. Jag gick fram mot bordet och där satt brorsans ex Maria och deras gemensamma barn Adam och Noel samt Marias mamma. Jag blev så glad att jag började gråta i armarna på Maria och det var mest av glädje och saknad. Det var två år sedan jag träffade henne sist! Det var Adams födelsedag också så det var verkligen grym timing! Vi satt och pratade ett bra tag och sen skildes vi åt :/

Jag, Johan och Jimmy åkte Gokart men Jonna var tyvärr för kort! Därefter skulle vi åka den nya berg och dalbanan Tranan. Aldrig mer säger jag bara. Den gick hur bra som helst hela tiden när vi kollade på och när det var våran tur att åka så stannade karusellen mitt i. Jag visste det för den jävla tranan vi åkte vi var fan skadeskjuten. Iallafall så var det en guld dag! Precis när vi skulle röra oss hemåt ringde jobbet och fråga om jag kunde komma in till sju och jag tackade ja, vi åkte hem, jag duschade och så blev det jobba från sju till halv tolv och sen hem och sova.

I morse skickade Madelen sms halv sju. Snacka om att inte respektera folks sömn ;) Hahah! Fick iallafall sova ett tag till och sen gick jag upp när Madelen kom hit. Vi åkte ut till Marieberg, uträttade lite ärenden och sen åkte vi hem till Madde och så gick vi till Ellens jobb och mötte henne och Erika! Så roligt att se dom, har ju inte träffat Erika sen vi var i Halmstad! Vi gick upp på stan, käkade lunch och sen gick vi runt på stan. Träffade Jonna och kollade lite med. Vi splittrades och alla skulle åt varsitt håll och på vägen hem stötte jag på Tommie så vi satte oss och snackade lite och sen gick jag hem. Nu är jag hemma och ska väl fixa mat och så och i kväll om inte jobbet ringer idag med så blir det film med Ellen och Erika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0