Yesterday before work

Igår sov jag som sagt i ett par timmar, helt deckad var jag och det kan ju bero på att jag inte gjort ett skit dom senaste veckorna. Hur som helst så stack jag upp på stan till sex och när jag stod och väntade på honom så kom Beston och honom hade jag inte sett på hur länge som helst så det var en glad överraskning. Han skulle iallafall in på Rosalis och käka och det skulle jag och Marcus också! Ska försöka göra historien kort! Marcus kom när Beston, jag och hans tjejkompis stod längst fram i kön så jag ställde mig längst bak med Marcus. Väl framme i kassan beställde jag maten och skulle betala killen och då säger han: Det är betalat. Jag tänkte bara att jag måste vara så jävla trött att jag inte ens har koll om jag betalat eller inte men så var inte fallet. Killen sa: det är fixat och jag står där och ser ut som ett jävla frågetecken. Till slut sa att han iallafall att Beston betalat min och Marcus mat. Hur gullig får man bli? Ska ge tillbaka något någon gång när han minst anar det! Hähää! Tack så mycket, B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0