Work

Jag vaknade imorse, mådde äckligt dåligt, sjukt bakfull, torr som fan i munnen och mitt liv snurrade. La mig i soffan och vilade tills mamma och Vigdis hämtade mig. Vi åkte ut till min mammas kompis där vi hjälpte till att måla, städa och greja i hans hus! Jag och Vigdis plockade lite rabarber från hans trädgård och så skar vi dom och fixade till (rabarbern ska frysas in och kommer absolut användas senare) Vi spenderade iallafall sju timmar i mammas kompis hus och under ungefär en av de timmarna fotade jag massor och det kommer så klart snart upp lite bilder från dagen för det antar jag att ni vill se. När vi var klara med allt åkte vi ner till Pizzerian ute vid mina föräldrar och käkade och sen fick jag skjuts hem av papi.  Ja, så såg det ut idag. I morgon har jag ingen aning om vad som händer men på Onsdag ska jag jobba. På Torsdag ska jag klippa gräset hos mina föräldrar, på Fredagen är jag ledig och på Lördagen jobbar jag! Skön vecka, jag älskar att jobba!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0