Trött

Hey på er! Nu är jag hemma, jobbade på EWS i ca fem timmar och jag diskade nästan hela passet vilket var skönt fkatiskt! Fick höra en kommentar: - Fan, kan inte du alltid diska! Haha, kanske låter dumt men för mig betyder det att jag gör ett bra jobb vilket jag uppskattar! Jobbade på Björnis sen också så nu är jag helt slut. På vägen hem träffade jag Mp en snabbis och just nu håller jag på och för in bilderna och ska snart lägga mig läsa och sen sova.

Idag när jag, Jonna, Tobbe, Per och Ellen skulle åka hem från Säbylund så ville Ellen köra men per försökte skämta bort det och sa iallafall att han inte ville att någon tjej skulle köra hans bil. Ellen slänger ur sig skönaste kommentaren: - Det som är mest störade är att jag fan hade fått köra om jag hade haft snopp! Jag garva så hårt, haha! Men det hon sa kanske stämmer, killar killar alltså! Iallafall så körde Tobbe hem, snabbt som vanligt och jag och Jonna käkade jväligt god Cevapi, min favorit! :)



På bilden: Jag (Förklarade lite för Johan hur jag ville ha bilden ;) Foto: Johan. Redigering: Jag. Utrustning. Canon Eos 400D + kitobjektiv och min blixt, canon speedlite 550EX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0