Söndag

Fy fan, vad skönt att vakna upp och ha en hel dag ledig! Känns guld! Igår jobbade jag faktiskt bara tills klockan tolv (i vanliga fall brukar det bli halv två) och det kändes skönt att få komma hem tidigare eftersom att Johan var hemma och väntade! Det regnade igår och det var väl det som gjorde att det inte var så mycket folk ute! Iallafall så gick jag hem för som vanligt när det regnar så går det inte att få upp låset på min cykel. Väl hemma fick jag en present och en massa pussar och kramar och sen kom Tobbe och Madelen och då blev det ett jävla liv. Tobbe flög på Johan och låg på honom i soffan. Ja jävlar! Orkar inte skriva så mycket mer just nu men ska upp på stan en sväng snart och kolla efter en present till Isak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0