Planering

Vecka 30!

Fredag: Kanske ska klippa gräset hos mamma och pappa. Beror ju så klart på vädret men vi får se. På kvällen jobbar jag 19-Stängning och det kan variera men det borde bli runt två någon gång eftersom att det är en Fredagkväll plus löning så jag får nog massor att göra.

Lördag: Blir nog massor att göra idag igen. Jobbar 19-Stängning och på natten när jag kommer hem har älsklingen äntligen kommit hem! Wheyy!

Söndag: Ledig troligtvis men ringer dom in mig säger jag så klart ja, behöver jobba så mycket som möjligt!

Måndag: Skara sommarland med Johan, Jonna och kanske T och Madelen. Försöker få Tobbe att följa med men det går inge vidare! Men men, ska bli skönt som fan att komma dit. Bryr mig inte om vädret heller, blöt blir man ju ändå!

Vecka 31!

Onsdag: Jobbar troligtvis men vet inte tiden.

Torsdag: Samma sak denna dagen.

Fredag: Jobbar förhoppningsvis INTE längre än till fem för på kvällen är det den årliga brännbollsfesten och jag kommer börja grina om jag missar den!

Lördag: Jobbar nog idag med! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0