Maya













Alla dessa bilder tog jag idag hos Johans systers familj när jag och Johan var hos dom i Arboga under dagen! Var en guld dag med en massa mys med Maja, firande av Isaks födelsedag, grillning, bastu och en massa annat. Vi åkte ju dit för att fira Isak och han fick två t-shirts och ett par shorts av oss som han slängde på sig på en gång så klart! Maya blir bara gulligare och mysigare för varje gång vi åker dit. Fick en massa kramar och pussar idag, haha! Prata mer och mer för hon ju också vilket är underbart. Så himla fint att få se henne växa upp! Fler bilder kommer strax men dom hör hemma i olika kategorier därför hamnar inte alla i detta inlägg!

Foto: Jag. Redigering: Jag. Utrustning: Canon Eos 5D Mark 2 + 24-105 mm och på vissa av bilderna min blixt, canon speedlite 550EX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0