God morgon

God morgon! Jag är helt slut, gick och la mig sent för det är så jävla skönt att få varva ner efter obbet innan man går och lägger sig. Idag blir det lugnt, ska hänga med Jonna och vi får se vad som händer mer idag! Vädret svek ju ganska så hårt s det finns inte så mycket att göra men men det ger mig tillfälle att komma i gång med bloggen på riktigt iallafall.

Jag kan ju berätta för er att jag heter Lisa, vilket ni säkert förstått! Jag jobbar extra som servitris på en sushirestaurang och också som vimmelfotograf på olika krogar. Jag är tjugo år, bor i Örebro i en två tillsamans med min sambo Johan. Fotografering är min passion i livet och det är någonting jag verkligen skulle vilja leva på i framtiden. Nu i höst blir det söka jobb som en idiot för jag har insett att skolan inte är någonting för mig just nu hur mycket jag än vill bli klar. Det är aldrig för sent hur som helst så jag är inte bitter! Är det något mer ni vill veta så är det självklart bara att fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0