Tomorrow

I morgon är det dagen före nyår, känner mig stressad fan för man vill ju se bra ut och det är inte alltid lätt. Förra veckan till exempel skulle jag sätta på mig lösögonfransar och det gick åt helvete, vill inte ens prata om det för jag blir så jävla förbannad! Iallafall så måste jag handla lite småsaker i morgon tills nyår! (Inga lösögonfransar) Vi ska också upp på stan en sväng och kolla en grej på Indiska och på en annan butik som inte finns i Örebro! I kväll ska Micke och Danne till Interpool men jag vet ej fan om jag orkar, ska nog försöka göra mig hemmastadd här, ta en lång skön dusch och sen sova för jag är riktigt trött. Inte sovit mycket den senaste tiden! Jag lovar att försöka vara flitig med min kamera denna veckan för jag har varit sämst på det den senaste tiden! Nej, vi hörs kanske senare! Hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0