Sjuk

Hej på er! Varit sjuk i några dagar och det passar ju rätt bra nu när jag ändå är sjukskriven för min handled och så... Jag och Johan kom till Fellingsbro igår för vi ska vara hundvakt över helgen. Johans föräldrar är i England, Hurst green där hans syster bor så det är anledningen till att vi är här nu någar dagar. Var inne i Örebro en sväng idag, hälsade på Madelen, hämtade ut ett par skor som jag beställt från Nelly.com och så skulle Johan få några papper påskrivna.

Igår åkte jag och Johan med Totte till Västerås för att träffa tatueraren och det gick väl sådär, finns ingen tid förens Maj och jag skulle helst ha gjort den igår men men skit samma den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. I morgon blir det förresten kanske Västerås igen, beror på om jag mår bättre eller inte.

För övrigt händer det inte mycket annat, är enbart jävligt irriterad men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0