Mellandag

Igår kväll var jag hemma hos Madelen med tjejerna! Det var Madelen, Ronja, Erika, Ellen och jag. Alla samlade förutom Madleine M :/ Men vi träffas ju snart i Gävle ;) Igår kväll kollade vi iallafall på Film: Ett monster till svärmor, riktigt bra och så pratade vi om allt och ingenting och svullade en massa chips, godis och glass! Jag gick hem lite tidigare än dom andra för jag var verkligen tvungen att plocka rätt på alla kläder och ta en dusch innan jag skulle gå och lägga mig. Sagt och gjort och imorse gick jag upp vid halv nio, inte pigg men glad ändå!

I morgon kommer min kusin Maria hit från Gävle och Daniel också eftersom att han jobbar här. Hon ska bo hä'r några dagar och sen åker vi alla tre upp till Gävle igen tillsammans och så stannar jag där över nyår! Längtar, längtar inte varit där på väldigt länge nu och jag har verkligen saknat släktingarna! Nej, nu måste jag fixa klart innan jag ska åka iväg! Hörs sen! (Det blev förresten inga bilder tagna igår, jag var för trött)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0