Måndag

Gick upp klockan halv åtta imorse och en timma senare kom Daniel och Maria hit. Daniel var tvungen att åka raka vägen till jobbet så det blev en kram och hej då. Maria och jag har chillat här hemma hela dagen, spelat lite tv-spel, packat och kollat på en massa kläder. Carro och Jessi kom förbi en sväng och visade de tunga kläderna och skorna dom hade beställt från Nelly.com. Jag är galet avis! Daniel kom hit en sväng när han slutade jobbet och då lagade jag, han och Maria mat, cevapcici, ris och aioli blev det! :) Daniel stannade inte så länge för han skulle tillbaks till Västerås, träna och sova eftersom att han jobbar i morgon. Nu i kväll ska jag och Maria kolla på film och umgås. Johan dyker väl upp om någon timma hoppas jag :) I morgon någon gång mellan 2 och fem åker vi till Gävle och på Onsdag ska jag träffa Madde M i Gävle och shoppa lite. Längtar! :) Vilken bra dag alltså! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0