Julkänsla

Spenderat dagen i Västerås med mamma, Micke och mammas kompis Stefans dotter Ronja. Komplicerat men iallfall så hade vi en guld dag och den där staden bjuder på julkänsla kan jag säga. Kom en häst med vagn mitt på gatan i Västerås och fy fan vad jag älskar den där mysiga staden. Jag fick en skitsnygg lila tröja med gula streck av mamma och så köpte vi julklappar. Jag köpte till mamma, Micke och mamma. Och mamma köpte till mig och pappa. Vi var där mellan ca elva och tre och sen åkte vi hem. Tog en tripp förbi systemet också innan vi åkte. Jag deckade i bilen på väge hem med fet musik. Väl hemma plockade jag rätt på grejerna och sen kom Caroline över och vi lagade mat, spelade tv-spel och umgicks. Marcus kom efter ett tag och spelade med oss och sen gled Carro hem. Jonna kom efter en stund och jag, Marcus och Jonna softade här, väntade på Johan, drack lite och hade det allmänt bra. När Johan kom hem gick vi alla fyra till Liquid och drack ett oar cider/öl. Guld dag och kväll. Tack så mycket mina vänner och mamma för idag! :)

Jag kan knappt vänta på morgondagen. Den kommer bli helt underbar! Madeleine kommer till Örebro från Gävle, Ronja från Oslo och Erika från Uppsala och så självklart är det Madelen och jag. Vi ska ut och äta, fira Madeleine och kanske blir det utgång! Längtar, längtar! Marcus sover över här inatt också (sov här igår natt) och han och Johan ska glo på film. Själv känner jag att jag måste sova. God natt alihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0