Hällas

Caroline och Jessica kom hit lite för Madde och Carro hjälpte mig med håret! Tack så mycket för det! Madelen kom sen hit och vi tog varsin cider!

Jag har haft en underbar kväll med Ronja, Erika, Madelen, Madeleine och Linda! Vi möttes upp vid SF och sen gick vi till Hällas och beställde varsin drink. För min del blev det en Sex on the beach och den smakade riktigt bra! Vi beställde sen mat och jag tog fläskfilé med pommes och aioli. Galet god mat där! Vi satt där ett bra tag, pratade gamla sjuka minnen och pratade om allt som hänt den senaste tiden. Sen blev det en rabarberdrink för min del. Min absoluta favorit, kan jag säga! Vi gled till Liquid efter några timmar och drack lite cider innan vi skulle röra oss hemåt. Finns så klart massor att berätta men jag orkar inte skriva en hel bok :) Ska träffa tjejerna i morgon igen!

Moegondagens höjdpunkt kommer ändå bara när jag får byta gips! Ska till sjukan vid halv tio så det är nog bäst att jag lägger mig nu! Får kort gips imorgon! Ska bli äckligt jävla skönt! Hörs imorn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0