Grymt lyckad dag

Jag och Maria gick till Borgarskolan där vi mötte upp Micke och sen plockade Madeleine upp oss :) Vi åkte ut till Valbo köpcentrum och kollade lite! Hittade lite småsaker som t.ex. täckstift, läppglans och alkohol tills i morgon. Vi hittade inget speciellt så vi åkte upp på stan och kollade lite i stället. Madeleine var tvungen att åka iväg och Micke skulle fixa lite så jag och Maria strosade runt lite i galleriorna inne i Gävle. Stötte på Josef också förresten och det var trevligt för honom har jag inte sett på riktigt länge! Kollade runt och köpte lite småsaker så det var en riktigt bra dag! :) Daniel plockade upp mig på stan och vi åkte hem till honom, jag har plockat rätt på mina grejar och städar rätt lite här och Daniel kom precis hem igen efter att ha klippt sig! Nu ska vi styra upp lite käk och sen kommer Jacke hit. Jag ska till Madeleine och Fredrik i kväll och kolla hur dom bor, umgås och dricka någon cider. Vi får höras senare hörni, jag mår så jävla bra just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0