091231

Daniel var en riktig bitterfitta i morse!

Daniel: Lisa.
Daniel: Lisa!!
Jag: Jaaa!?
Daniel: Sluuta hosta!!

Alltså, så jävla dryg! Vilket arsle, det är hans fel att jag ens hostar överhuvudtaget! Jag kan inte släppa det här, han ska få fan för detta kan jag lova, haha! Iallafall så blir det säkert en skitbra dag. Första cidern öppnas om ca tjugo minuter! God morgon för fan, nu kör vi! Jag är så glad att jag hittat en riktigt fin nyårsklänning och ett par grymma klackar! Lite jobbigt att jag har gips och inte kan locka håret eller styra upp det riktigt ordentligt men men det blir säkert bra ändå! Har satt alla kamerabatterier på laddning nu för dom ska självklart följa med på fest! Nu ska Daniel åka iväg och fixa en massa inför kvällen och jag ska vila upp mig tänkte jag!


Kommentarer
Postat av: Danne

Alltså, bitteriftta kan du vara själv. Jävla junis.

Jag är perfekt, den du alltid har velat vara. Jag är Utopia. Och dina jävla jedis kan du stalka vidare efter. Well, ses i dimman. Ciao Bella!

2009-12-31 @ 13:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0