Volleyboll

Jag cyklade till Alnängsbadet där stans krögare träffades för att spela Volleyboll. Det var bl.a. Örebroguiden (som jag spelade med), Satin, Lilla Örebro m.fl. Vi vann en match men vad faan vi hade roligt iallafall och det är så klart huvudsaken! Det är riktigt fint väder och i i eftermiddag/ikväll kanske jag ska fotografera två personer. Är jävligt sugen på att styra fotograferingen i solnedgången borta i Sånnaboda. Fick nyss sms och det verkar som att det blir av! I morgon ska jag vila upp mig, chilla och troligtvis bara ta det lugnt. På Tisdag blir det Stockholm med Caroline och Pietro! Perfekt när det är samma dag som löning, aldrig fel. Säger bara one word: Adidas! Nu ska jag kolla om det blev några bilder från igår och i förrgår som jag kan publicera här på bloggen. Ska förresten få alla bilder som vi på Örebroguiden som idag också men det dröjer nog en vecka eller fler :) Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-08-23 @ 14:54:53
URL: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0