Om mig

1. Fullständigt namn? Lisa Adelia Linnéa Ullström
2. Exakt ålder? - 20
3. Bor exakt? På norr i Örebro
4. Bor tillsammans med? Min sambo Johan
5. Husdjur? En guldfisk och en mal
6. Färg på ditt hus: Gult
7. När är du född? 20 Janury
8. Klass? Gått ut skolan
9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten år 2008
10. Något jobb? Ja som diskade på en sushi restaurant och som vimmelfotograf
11. När ska du sova ikväll? Ingen aning
13. Duschat idag? Ja
14. Kramat någon idag? Ja
15. Pussat någon idag?
Ja
16. Vad har du ätit?
Mackor och en massa skräp
17. Dagens klädsel? Myskläder rakt av
18. Dagens smink? Ingenting alls
19. Dagens sötnos? Jonna!
20. Dagens roligaste? Att se Carolines nya sjukt snygga tatuering!
21. Har du många vänner? Jag är nöjd
22. Hur många har du kysst? Ångår inte er
23. Vem kramade du senast? Ellen
25. Vem kysste du senast? Johan
27. Har du pojk-/flickvän? Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
29 vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?  Jonna

FAVORIT ;
31. Film?
Little man
32. Låt? Immortal technique - Dance with the devil
33. Mat? Tacos
34. Dryck? Fanta
37. Stad? Ingen stad men jag älskar Skåne
38. Land? Spanien, Thailand
39. Ämne i skolan? Det var väl religion
40. År? 08

SENASTE ;
41. Personen du tänkte på?
Madelen
43. Gången du spydde? Det minns jag inte
44. Gången du grät? Idag
45. Pizzan du åt? I veckan
46. Gången du var i göteborg? I sommras
47. Gången du var i stockholm? I Tisdags
49. Gången du var hög? Aldrig varit
50. Personen som såg dig gråta? Johan

ANTINGEN ELLER ;
51. Svart eller vitt?
Vitt
52. Hund eller katt? Hund
53. festa eller hemma och mysa? Festa
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel
55. Singel eller upptagen? Upptagen
56. Kakor eller Bullar?
Kakor
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Inget av det
58. Ragga eller bli uppraggad? None
59. Big brother eller paradise hotel? Big brother
60. Svart hår eller blont? Mellan
61. Blåa ögon eller bruna? Bruna
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Fanta
66. Pizza eller kebab? Kebab!
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska någon eller bli älskad? Man vill inte älska utan att bli älskad
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL ;
70. Personer du älskar?
Mina vänner, min pojkvän och la familia
71. Personer du hatar? Hata är ett starkt ord men det finns några
72. Personer som sagt jag älskar dig? Många
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Inte en aning
74. Glassar du ätit på en dag? Många!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Tyvärr inga
76. Gånger du haft minnesluckor? Det har hänt
77. Piercingar har du? En i naveln, haft e näsan och har väl nio hål i öronen
78. Personer du saknar just nu? Det är många det
79. Gånger ditt hjärta brustit? Tre gånger har det brustit rejält


VEM ;
80. Vill du kyssa nu?
Johan och det gjorde jag
81. Ska du träffa sen? Ingen mer idag
82. Sjöng du senast för? Mig själv
83. Hade du senast en msn konversation med? Johan
84. Spelade du tv-spel med senast? Ingen aning
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Johan, Tobbe och Madelen
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? K
87. Förtjänar att dö? Det känns fel att svara på
89. Vill du sova brevid inatt? Sover alltid brevid Johan


VAD ;
90. Gör dig glad?
Kärlek, vänskap, resor, fotografering, barn, dans, musik, utgång m.m
91. Gör dig ledsen? Bråk, slitage och saker som inte blir som planerat
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En resa
96. Längtar du till? Jag får träffa min bror och hand familj samt Johans systers familj igen
97. Tycker du om dina betyg? Sämst!
98. Ångrar du mest i ditt liv? Mina misstag men utan misstag lär man sig inget
99. Är det Värsta som har hänt dig? Personer som gått bort
100. Är det bästa som har hänt dig? Det är mina nära, kära och min älskade kamera samt jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0