Marieberg

Vaknade upp imorse av att Madelen sms:ade och jag var så jävla slitage idag. Lätt värt however. Madelen smsade vid tio och klockan elva satt jag i hennes bil och på väg mot Marieberg. Vi gick runt och glodde i affärer. Fan, detta har jag redan sagt ju (i ett tidigare inlägg) haha. Skit samma. Fick med mig ett par vantar och ett par sockor till Maya som hon ska få sammtidigt som bodyn när vi ses nästa gång. Till mig själv blev det ett par leggins, en tröja, ett halsband och ett armband. Jag är så jävla glad att jag fick bra lön den här månaden. Förra gången blev det fyra hundra och det var en riktigt jobbig månad. Iallafall så åkte jag, Madelen och Tobbe hem till Madelen efter Mariebeg och jag deckade i Madelens säng en timma, jävligt skönt att sova lite! Tobbe skjutsade hem mig, jag chillade lite med Johan och vi åt mat och sen drog han och Tobbe iväg till Anders. Jag drog på mig kläder och drog till jobbet tidigt och det var riktigt lugnt idag!

Efter jobbet mötte jag upp Madelen, Madeleine, Tobbe, Linda, Fredrik och Ronja. Vi stod och pratade ett bra tag och det var roligt att äntligen få träffa Madeleine. Var inte direkt igår! Vi får bli bättre på att höra av oss nu! Efter att vi snackat ett bra tag cyklade jag hemåt och nu är jag jävligt trött så ska gå och lägga mig. Får se vad som händer i morgon!

(Fan, vad mycket text det blev inte men men ibland behövs det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0